Opis
Orbea Alma H30, zielony (ice green/ocean)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Take it too far
Gdziekolwiek spojrzysz, możesz znaleźć zalety wydajności, małe ulepszenia dla dużych rowerów, i także nutkę obsesji. Jak daleko jest za daleko? Cele Orbea, zawodnicy i ich kreatywne podejście zawsze prowadzą ją do zwycięstwa. A kiedy już poczuje słodki smak sukcesu, będzie chcieć jeszcze więcej. Bo to obsesja na punkcie bycia najlepszym. Poczujesz to na pewno w swoim sercu, w płucach, w nogach. Orbea może osiągnąć swoje wielkie cele tylko wtedy, gdy nadal doskonali najmniejsze szczegóły i przesuwa granice tego, co pozornie możliwe.
Dynamic Structure
Większość sił skręcających i obciążeń bocznych jest pochłaniana przez dolną część ramy. Rura sterowa, rura dolna i tylne widełki wytrzymują naprężenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im bardziej sztywna skrętnie jest rama, tym więcej mocy jest przenoszone z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowe jest przenoszenie mocy.
Komfort
Na przykład, nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodełka. Dzięki zredukowanemu przekrojowi i średnicy zapewniają one zgrabne podparcie rury podsiodłowej. Z drugiej strony górna rura jest szczególnie wytrzymała z przodu rury czołowej, aby zwiększyć sztywność skrętną. Jednak w kierunku tyłu górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki układowi włókien węglowych oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodełka zapewniają Almie dynamiczną, ale płynną jazdę, która pozwala rowerowi ślizgać się po nierównych powierzchniach. Efekt jest subtelny, ale wciąż zauważalny. Pod koniec trudnego wyścigu taki szczegół może stanowić różnicę między miejscem na podium a nagrodą pocieszenia.
Geometria Orbea World Cup
Lata rozwoju najwyższej klasy rowerów przełajowych doprowadziły do powstania geometrii Alma World Cup. Pozycja siedząca jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu do geometrii trailowej, która poświęca nieco precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria przełajowa została zaprojektowana z myślą o precyzyjnej jeździe i maksymalnym transferze mocy.
OC Cockpit
Dzięki unikalnej konstrukcji głowicy kierownicy OC, podkładki dystansowej i wspornika kierownicy, rodzina rowerów przełajowych Orbea zyskała zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt na komputer rowerowy, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami za pomocą adaptera. Współdziałanie komponentów OC dopełnia wysokiej klasy charakterystykę tych nowoczesnych rowerów przełajowych.
Blokada
Zestaw Acros Blocklock 164º ogranicza ugięcie kierownicy, a tym samym zapobiega uszkodzeniom ramy. Dzięki ścisłej współpracy z firmą Acros udało się zminimalizować całkowitą wysokość i zintegrować system z kokpitem karbonowego modelu Almas w najlepszy możliwy sposób.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały