Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Shimano SM-RT64 Tarcza hamulcowa z pierścieniem blokującym magnetyczne 203 mm

ID: 1744820

MSRP 262,99 zł
239,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • 203mm
  • Wybierz Średnica
    203mm niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Shimano SM-RT64 Tarcza hamulcowa z pierścieniem blokującym magnetyczne 203 mm

Tarcze hamulcowe SHIMANO SM-RT64 zapewniają mocne i równomierne hamowanie w każdych warunkach jazdy. System mocowania CENTER LOCK firmy SHIMANO, składający się z profilu zębatego i podkładki zabezpieczającej, znacznie ułatwia montaż i demontaż tarcz hamulcowych.

ZAMEK CENTRALNY
System CENTER LOCK tarczy hamulcowej z profilem wielozębnym i pierścieniem zabezpieczającym ułatwia montaż. Ten system mocowania za pomocą pierścienia ustalającego umożliwia szybki montaż i demontaż tarczy hamulcowej, co pozwala obniżyć koszty serwisowania. Ponadto pewne dopasowanie do profilu wielozębnego zapewnia większą precyzję i wytrzymałość, zwiększając skuteczność hamulca.

Szczegóły

  • w tym. Pierścień blokujący i pierścień blokujący z magnesem

W skrócie

Opcje montażu systemu
Opcje montażu systemu
Center Lock
Model
Model
2 części
Materiał
Materiał
Adapter: Aluminium / Rotor: Stal nierdzewna
Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa
203

Sprzęt

Przeznaczenie
All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Główne informacje
Model:
2 części
Opcje montażu systemu:
Center Lock
Kompatybilność:
Okładziny metalowe/żywiczne
Średnica
Tarcza hamulcowa:
203
Materiał
Materiał:
Adapter: Aluminium / Rotor: Stal nierdzewna
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1744820
EAN
4550170897222

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu