Opis
RockShox Pike Ultimate Charger 2.1 RC2 Widelec amortyzowany 29" Boost 120mm TPR 51mm DebonAir, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Prawdziwa maszyna do jazdy po szlakach, którą RockShox nie mógł się już doczekać, aby mieć ją na swoich rowerach i dostarczyć do Ciebie. Wyposażony w zaktualizowane zawieszenie pneumatyczne DebonAir w połączeniu z przepustnicą Charger 2.1, która zapewnia niezrównaną kontrolę pasa ruchu na każdym zakręcie lub glinianym wejściu. Uszczelki wycieraczek SKF o ultra niskim współczynniku tarcia i płyn tłumiący Maxima-Plush pracują z nadgodziną, redukując tarcie, tłumiąc hałas i zapewniając długotrwałą pracę widelca.
Boost
Boost to nowa specyfikacja kół i napędów, która oferuje ulepszoną geometrię ramy z krótszymi rozstawami łańcuchów, szerszym i twardszym zawieszeniem, większą liczbę opcji łańcuchów, więcej miejsca na szersze opony oraz większą sztywność i trwałość kół.
DebonAir
W porządku jest być miękkim. DebonAir nie wstydzi się poddać przy najmniejszej wibracji. W rzeczywistości sprawia, że Monarch i Monarch Plus wstrząsy są od samego początku łagodniejsze niż kiedykolwiek. Możesz uznać to za słabość, dopóki nie pójdziesz na tor z DebonAir. Między rowerem a terenem będzie istnieć płynne połączenie, ponieważ amortyzatory wyposażone w DebonAir amortyzują każdy pojedynczy cios bez wpływu na ciało. Przy tak miękkich ujęciach można jeszcze bardziej zwiększyć przepustowość.
Maxle Stealth
Kto by pomyślał, że RockShox może spowodować zniknięcie osi przelotowej? Nowy Maxle Stealth oferuje lekką, płaską alternatywę dla Maxle Lite i Maxle Ultimate.
Tokeny bez dna
Dzięki zastosowaniu dostępnych opcjonalnie żetonów (dystansów objętościowych) można zmniejszyć objętość powietrza w widelcu, a tym samym wpłynąć na charakterystykę sprężyny. Wynikiem jest bardziej płynna reakcja z większą progresją końcową.
Znaki tłumiące
Jeśli nie wyregulujesz odpowiednio swojego tłumienia, równie dobrze możesz jeździć na cudzym rowerze. Ale po co marnować plastikowe klipsy lub linijki, aby ciągle regulować zawieszenie? W celu łatwego i dokładnego ustawienia idealnego zawieszenia, oznaczenia amortyzatorów są drukowane bezpośrednio na kłonicach widelca zawieszenia i obudowie amortyzatora. Więc możesz oddać swojej matce plastikowy klips i linijkę.
Szczegóły
- Ulepszone i adaptowalne zawieszenie pneumatyczne DebonAir. Zapewnia płynną reakcję i nadal ma duży skok zawieszenia: dla większej pewności na stromym terenie
- Zaprojektowany z myślą o mniejszym zmęczeniu dłoni i niepożądanym tarciu: Ładowarka 2.1 z tłumieniem zapewnia większą kontrolę na każdym szlaku
- Ładowarka 2.1 Tłumienie RC2 z oddzielnymi ustawieniami dla kompresji wysokich i niskich prędkości
- Uszczelki SKF o ultra niskim współczynniku tarcia zapewniają wysoką trwałość i ulepszoną wydajność sprężyny
- Olej tłumiący Maxima Plush redukuje tarcie i zapewnia mniejszy hałas
- Min/max. Rozmiar tarczy hamulcowej: 180 - 220 mm.
- Max. Szerokość opony: 81mm
- Skok: 51 mm
- Wliczając błotnik, Dwa żetony Btm, Orzeszek gwiezdny, Oś przelotowa Maxle Stealth