Opis
RockShox Yari RC DebonAir Widelec zawieszenia 29" 170mm tarcza stożkowa 42mm offset 15x110mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Yari korzysta ze sztywnego podwozia Lyrik w połączeniu z ulepszonym zawieszeniem pneumatycznym DebonAir i sprawdzonym tłumieniem Motion Control. Stworzony, aby dać rowerzystom górskim i enduro pewność siebie, której potrzebują.
Żetony bez dna
Bezdenne podkładki dystansowe pozwalają rowerzystom zoptymalizować wydajność sprężyny powietrznej widelca amortyzowanego RockShox, aby dopasować go do własnego stylu jazdy i preferowanego zawieszenia. Łatwe w montażu, bezdenne podkładki dystansowe zmieniają charakterystykę sprężyny powietrznej, aby zapobiec dobiciu do dna po silnym uderzeniu. Agresywni kierowcy mogą więc mocniej atakować na torze. Usunięcie bezdennej przekładki dystansowej skutkuje bardziej liniową charakterystyką zawieszenia pneumatycznego, co zwiększa tłumienie w niektórych typach terenu lub warunkach torowych i zapewnia, że mniej agresywni kierowcy mogą wykorzystać 100 skoku zawieszenia.
DebonAir
W porządku jest być miękkim. DebonAir nie wstydzi się ustąpić przy najmniejszym drżeniu. W rzeczywistości sprawia to, że amortyzatory Monarch i Monarch Plus są bardziej miękkie niż kiedykolwiek od samego początku. Możesz postrzegać to jako słabość, dopóki nie wyjedziesz na tor z DebonAir. Połączenie między rowerem a terenem będzie płynne, ponieważ amortyzator wyposażony w DebonAir pochłania każde uderzenie bez wpływu na ciało. Przy tak miękkich pociągnięciach można jeszcze bardziej przyspieszyć.
Kontrola ruchu
Wyobraź sobie, że prowadzisz samochód na Księżycu. Pofałdowane wzgórza, pokruszona skała wydmuchiwana z kraterów... kraterów. Ponieważ nie ma grawitacji, nie byłby potrzebny nawet wyciąg krzesełkowy. Niestety, nie można jeździć po Księżycu. Ale na Ziemi jest też wiele niegościnnych terenów. Ale RockShox ma grawitację, co oznacza, że potrzebujesz zawieszenia, które w równym stopniu radzi sobie z podjazdami i zjazdami. Dokładnie to umożliwia technologia tłumienia Motion Control. Być może nie jesteś w stanie jeździć po Księżycu, ale dzięki Motion Control możesz uczynić grawitację swoim obiektem.
Gradienty SAG
Jeśli nie wyregulujesz prawidłowo tłumienia, równie dobrze możesz podróżować na cudzym rowerze. Ale po co marnować plastikowe klipsy lub linijki na wielokrotną regulację zawieszenia? Oznaczenia tłumienia są drukowane bezpośrednio na kłonicach widelca amortyzowanego i obudowie amortyzatora, co umożliwia łatwą i precyzyjną regulację idealnego zawieszenia. Możesz więc oddać mamie plastikowy klips i linijkę.
BOOST
BOOST to nowa specyfikacja kół i układu napędowego, która oferuje ulepszoną geometrię ramy z krótszymi tylnymi widełkami, szersze i sztywniejsze zawieszenie, większą liczbę opcji tarcz, większy prześwit dla szerszych opon oraz zwiększoną sztywność i wytrzymałość kół.
Szczegóły
- maksymalna średnica opony: 770 mm
- maksymalna szerokość opony: 81 mm
- maksymalny rozmiar tarczy hamulcowej: 220 mm
- minimalna wielkość tarczy hamulcowej: 180 mm
- Skok: 42 mm
- w zestawie: Gwiezdna nakrętka, Ochrona, 2 żetony Btm, Maxle Stealth