Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Santa Cruz Hightower 2 CC X01 AXS Reserve, czarny

ID: 1533614

44.999,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 38cm (29") niedostępny online
    M | 40,5cm (29") niedostępny online
    L | 43cm (29") niedostępny online
    XL | 46cm (29") niedostępny online
    XXL | 50cm (29") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Santa Cruz Hightower 2 CC X01 AXS Reserve, czarny (carbon)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Santa Cruz's greatest hits compiled into one bike—just hit play.
If ever a bike resembled your most cherished mix tape compilation, the Hightower is it. Featuring the lower-link mounted shock design, updated, adjustable geometry, this “Engineering Best Of...” assembles some of our biggest design pleasers into one belter of a road-trip companion.

The Hightower has been a does-it-all-well trail bike since its inception. More maneuverable than its longer-travel sibling, the Megatower, and more at home in the steep-and-chunky than its snappy cousin Tallboy, Hightower excels when the route covers ‘all points in between,’ and descents come courtesy of some big-ass climbs. The VPP suspension’s lower-link-mounted shock creates a nearly linear leverage curve, meaning it mops up bumps of all sizes and maintains the kind of progressivity normally reserved for the V10 DH bike!

145mm of rear travel complemented by a 150mm front end gives Hightower just a bit more front and rear travel over the first generation model. Combined with a slacker 65-degree head tube angle, the Hightower still sits squarely in the Goldilocks zone, but with a touch more “Oh sh*t get me out of here” capability when the porridge gets too hot!

Balancing stiffness and weight savings in all the right places is a hallmark of all Santa Cruz carbon frames and the Hightower flies the flag yet higher. The advanced composite chassis tracks well across all trail surfaces, holds a line, and is reactive to rider directions while isolating pedal-influenced inputs.

The Hightower also has a bonus disc to heighten the experience—the flip chip. In the High setting, the BB height is a little higher for those tricky tech trails and/or when Plus sized tires are required. In the Low position the shock rate is more progressive, to provide additional bottom-out resistance. Whatever mood you’re in, the tone of the Hightower can be adapted to meet your individual taste.

And speaking of taste, there’s a room for a water bottle inside the main frame and a threaded BB for convenience. There’s refined cable routing for better shifting performance, simpler installation, and no cable rub. On top of that, there’s a tailgate shuttle guard, downtube protector, shock fender, and noise-canceling chainstay protector keeping things quiet.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii Santa Cruz Hightower

W skrócie

Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
13,75 kg
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
145
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
150 mm

Sprzęt

Przeznaczenie
Kolarstwo All Mountain / Przełajowe
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rozmiar koła:
29 cale/-i
Łączna liczba biegów:
12
Rodzaj:
nie dotyczy
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
13,75 kg
Rama
Model:
Pełne zawieszenie
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
Santa Cruz Hightower 2 C
Marka amortyzatora tylnego:
Rock Shox
Marka amortyzatora:
Super Deluxe Ultimate
Skok zawieszenia (mm):
145
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
Fox
Rodzaj:
36 Float Factory
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
150 mm
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Sram
Rodzaj:
X01 Eagle AXS
Manetka
model:
Przerzutka SRAM GX AXS
Korba rowerowa
model:
SRAM X1 Eagle DUB
Zębatka 1:
30 z.
Suport
model:
SRAM DUB 68/73mm
Łańcuch
model:
Sram
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
10-50 z.
model:
Sram
Hamulec przedni
Marka:
Sram
Rodzaj:
Code RSC
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
SRAM Centerline
Średnica tarczy:
180 mm
Hamulec tylny
Marka:
Sram
Rodzaj:
Code RSC
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
SRAM Centerline
Średnica tarczy:
180 mm
Klamka hamulcowa
model:
Sram
Kierownica
Model:
Rise Bar
model:
Santa Cruz 35, 800 mm, 35 mm Rise
Materiał:
włókno węglowe
Chwyty:
Dom Santa Cruz
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Burgtec Enduro MK3, 42,5 mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
Cane Creek 40 IS Integrated
Siodełko
Siodełko:
WTB Silverado Team
Sztyca
Model:
hydraulicznie regulowana, zdalne sterowanie na kierownicy
Rodzaj:
RockShox Reverb Stealth
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
Industry Nine 1/1, 110 x 15 mm, 6 śrub, 28h
Piasta tylna
model:
Industry Nine 1/1, 148 x 12 mm, XD, 6 boltów, 28h
Obręcze
Materiał:
Carbon
Rozmiar (w calach):
29 cale/-i
Szprychy
Szprychy:
Sapim D-Light
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,40 cale/-i
model:
Maxxis Minion DHR II, 3C, MaxxGRIP, EXO, TR
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,40 cale/-i
model:
Maxxis Minion DHR, 3C, EXO, MaxxTerra
Sprzęt
Pozostałe:
incl. Stan's Sealant
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1533614
EAN
4060908135637

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu